onsdag 2. september 2009

Jeg er god til å ljuge??

Skulle legge inn bilder av hva jeg hadde sydd jo...hm! Men det er jo så lenge siden at jeg ikke husker hva jeg skulle legge ut bilder av en gang. Nå har jeg jo heller ikke sydd på en hel evighet; Nåler på gulvet og en krabbende baby var en dårlig kombinasjon, fant jeg fort ut....Nå skal jeg snart sette meg ned å sy igjen, for lillemor trenger barnehageklær og hun er heller ikke så kresen som sin storebror :) Jeg drømmer om å få tid til å gå på kurs for å lære å sy barneklær, så har du noen tips til kurs i området Lillestrøm/Strømmen og omegn så si fra! :)

I mellomtiden har vi vært mye på farten i ferien, siden jeg hadde barselpermisjon og mannen min hadde pappaperm i tillegg til ferie ble det mange deilige dager sammen med familien :)

Her er ett bittelite utdrag fra feriebildene;

FRANKRIKE

DANMARK

BARNEBURSDAG:

Storebror hadde barnebursdag - så da måtte mammaen trå til med "snasen" kake og noen orginale iskreasjoner.

(Tipset  om isen"stjal" jeg fra denne bloggen. Kaka finner du på Freia.no)

kaka er kanskje ikke så fin som Freia sin, men den falt i smak hos ungene, det er helt sikkert! Det ble slosskamp om de kanonene, det kan jeg love deg! :o)

Ellers har jeg begynt å jobbe igjen, eller...det vil si, jeg var på jobb på mandag og på tirsdag ble sønnen min syk...og i dag ble datra mi syk...så, det ser ut som om jeg får en kort uke! :o) Er det man kaller for en myk start?? ;o)

Vel...nå skal jeg se på Luksusfellen....tuddeliduuu!

Ingen kommentarer: