fredag 4. september 2009

Du herlige fredag!

Endelig er det fredag!!

Seee hva jeg nyter;

En utrolig deilig Rosevin, kjøpt på harrytur i Sverige :o) 

Første arbeidsuke er tilbakelagt, og det ble en særs kort uke. Ungene ble (selvsagt) syke på tirsdag! Så det ble 3 dager hjemme og 2 dager på jobb. Det må jo være den geniale arbeidsuke - jobb mandag og fredag - fri tirsdag onsdag og torsdag! Da kan man fremdeles grue seg til mandag, og glede seg til lørdag :o)

I morgen fyker vi ut på hytta, da må jeg få høstet de siste plommene før de råtner på treet. Her henger de;

Her er elstemann med forrige helgs innhøsting;


En bitteliten snegle hadde kost seg på en av plommene, dette bildet har jeg faktisk tatt med mobilkamera - bra ikke sant?


Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg har en favoritt blomst! Denne spiste jeg når jeg var liten og de små blå blomstene smakte fortryllende ;o)

Blåklokker, jeg elsker blåklokker!

Nå skal vinen nytes i fulle drag!! Ha en fin helg folkens!!





Ingen kommentarer: