søndag 8. februar 2009

Min gamle doning...

Ja, da snakker vi altså ikke om bilen (selv om den også begynner å dra på åra...), men om min kjære, gamle symaskin. Denne fikk jeg av mamma til jul når jeg var ca 18 år gammel. Hun mente jeg og min søster trengte en symaskin til å sy opp buksene våre eller til å lage gardiner med. Vel...den har blitt brukt til å sy gardiner i ny og ne men stort sett har den stått i skapet å samlet støv. Men i det siste har jeg jo brukt den litt. Så for å vise dere at man ikke trenger en "fancy" maskin for å få sydd så legger jeg ut bilde av min 14år gamle symaskin! Og for de av dere som kjenner meg....JA!...jeg øsnker meg allerede en ny, med pyntesting på! ;o)

Ja, så har jeg jo sydd en kjole til Tida :o) Denne må hun vokse inn i ;o)

Bildene er tatt med mobilkamera....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er veldig flink til å sy :) Stilig kjole - er ikke alltid en trenger det nyeste og dyreste for å lage noe fint :)