fredag 30. januar 2009

Lakenskrekk

...er når øyelokkene henger laaaangt ned over kinnet, og øya føles som sahara midtsommers, og du fremdeles mener at det er fælt å legge seg....

I morgen kommer en særs tøff morgen, siden jeg i kveld ble truffet av lakenskrekken - brått og uventet! Og min yngste har ingen planer om å ta hensyn til mamma sine dårlige rutiner, så hun våkner vel om ett par timer, som hun pleier, og forlanger pupp. 

Ååååh, apropos pupp...vet dere hva jeg har funnet ut? Ja, siden jeg ammer, så har jeg jo stort sett BHen på om natta. Ikke har jeg de største verandaene, så når jeg ikke ammer ligger jeg altså uten...så vet dere det ;)  Vel, nå har det seg sånn at det ikke lenger er "ett must" å ligge med BH, siden melken har justert seg etter babyen´s behov. Så nå har jeg dristet meg til noen netter uten BH. Natt til i dag innså jeg fakta... Det er sørgelig - men sant - puppene mine har herved forvandlet seg til ......ja, de ser altså ut som bollene som sønnen min pleier å slå helt flate - akkurat sånn ser de ut! Jeg trøster meg med at jeg består blyant testen enda....helt til jeg slutter å amme i alle fall ;)

Vel...nå er det natta her i heimen. Jeg tar med meg mine flate boller og tusler inn i lakenet mitt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det minner meg om da min eldste sønn så mine flate pupper (som lillebror var nesten ferdig med): Åhhh, mamma! Så lange fine pupper du har fått! Og det sa han med oppriktig beundring. Hvis det er noen trøst: Flate pupper kan også bety at du har mistet noen kilo :-) De blir trolig noe bedre, men de blir jo lengre med tiden uansett, da....