mandag 24. september 2007

Helgen er over...

...og nok en uker er i gang. Den starter som mandager ofte gjør - grått, trist og med REGN!! :(
Det har jaggu bøtta ned i hele dag. Men det er jo tross alt mandag, så hva kan man vente seg.
Så karret jeg meg opp av senga ca 06:50 (skulle vært 06:30), og løp i bilen kl 07:30.
Men selvsagt for sent til å unngå kø! grrrrr!
Etter en litt kiip dag på jobb var klokka endelig 15:00, jeg kunne reise å hente guttungen.

På vei opp til barnehagen satt jeg å digget musikk, lykkelig over at nok en arbeidsdag var over, og lykkelig over at det bare er noen få dager igjen til vi slipper å kjøre for å hente han :o)
På mandag braker det løs i ny barnehage - oh, lykke!
Men så gruer jeg meg veldig til siste dagen hans i barnehagen da, han har jo knyttet seg veldig til de ansatte, og har fått en venn eller to som han prater om hver dag.
Håper det går seg til fort i den nye barnehagen. Han er jo heldig, for det er flere på hans avdeling som som skal begynne i samme barnehagen. Alle han kjenner, har fått samme oppstartsdato.

Fredag skal vi på besøk i barnehagen, og jeg gleder meg til å møte personalet og jeg gleder meg til å høre litt om rutiner og planer for hvordan barna skal få det i den nye barnehagen.
Jeg håper indelig at det blir lett for oss alle å bytte barnehage, og at de har noen grunnverdier som vi setter pris på. Det viktigste for oss som foreldre er at de ser sønnen min, og at de tar tak i de utfordringene han står ovenfor og hjelper han på veien videre.

I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å scrappe ett kort til den gamle barnehagen.
Men det er jaggu ikke lett, jeg mener, jeg kjenner jo ikke disse menneskene så godt da....
Dessuten så har jeg den berømte scrappetørken! Får se hva jeg får til, noe skal de da få fra meg.

Tuddeliduuuuuuu!

1 kommentar:

Lena sa...

Hei du - helgen har jo nettopp begynt jo!!!