onsdag 24. februar 2010

Februar er over snart over...

Man skulle kanskje ikke tro det, men det er faktisk bare 2 mnd igjen til mai!!! :o))

Det er ingenting utenfor mitt stuevindu som minner om vår, snøen ligger tettpakket og ser ikke ut til å være nevneverdig interessert i at jeg mener at det er på tide at den smelter! Det er snart mars, og normalt sett betyr dette at det så smått begynner å smelte litt her og der men denne vinteren sitter godt!!  Vi setter kulderekord etter kulderekord og det virker som om det aldri kommer til å slutte å snø....

Men, jeg har alltid hørt at man skal se lyst på livet.  Så når jeg tenker meg om må jeg si at jeg setter mer pris på snø og kulde enn plussgrader, slaps og is! Dessuten er det total lykke for eldstemann å være ute å måke, ake og gå på ski. Mammaen liker ikke noen av delene nevneverdig godt, men man kan jo ikke annet enn å bli smittet av de søte små sin entusiasme?

Når alt dette er sagt, må jeg allikevel si at jeg GLEDER meg til mai! Sol, varme og snøfri! Og det hjelper jo på at vi skal ut å reise i mai også :o) Men enn så lenge, klamrer jeg meg til tanken om at det bare er 2 mnd igjen ....

Ha en fortsatt fin vinter, folkens!!


1 kommentar:

Sanny Aletheia sa...

TO måneder går fort. Håper jeg.