torsdag 3. april 2008

Vi har sett skatten vår på 3D

Lillevennen i magen
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Og det blir ganske sikkert
Det var utrolig gøy å se konturene av babyen, og jeg syntes den hadde nesa til pappen sin :o) Seansen tok ca 45min, og han som tok ultralyden var superhyggelig. Mamma(bestemor) fikk lov å være med for å se, og hun var helt i ekstase når vi reiste derfra. Er litt ekstra stas for de som ikke har sett ultralydbilder før. Trym fikk også se, men han var vel sånn passe interresert ;o)

Ja...kjønn?? Det ser jaggu ut som det er ei lita jente der inne :o)
Men HELT sikker kan vi ikke være før babyen er ute, da...her er det ingen garantier.
Se så vakker hun er! (ja..og litt skrukkete lol )

1 kommentar:

Lena sa...

Jaaaaa - jeg har gaasehud her jeg sitter!!! Jeg VIL ha en jente jeg ogsaa - naa gleder vi oss! Superstas med spennende bilder!