lørdag 12. september 2009

Herlige lørdag

Jeg eeelsker lørdager, for det første varer de ganske lenge siden de søte små er oppe lenge før både jeg og mannen min har noe som helst ønske om å stå opp. Det bør kanskje nevnes at vi begge er B mennesker så i grunn kan vi vel takke oss selv, siden vi aldri får lagt oss på kveldene. For det andre er butikkene åpne, og for det tredje er vi sammen alle 4. Familietid <3

Men denne lørdagen skal ungene plaseres trygt hos Bestefar og vi skal på FÆST!! :o)
Overaskelsesfest til naboen, som blir 40 år. Jeg har ikke en fjerneste anelse hva jeg skal kjøpe til han og festen startert kl 19! Hva i alle dager gir man til de som "har alt"?


Kanskje en sånn? En Leatherman Skeletool. Det må vel være en nyttig ting å ha for en nevenyttig kar  som også er glad i å være ute i skog og mark.


Noe skal vi da klare å kjøpe til han...kanskje jeg skal ta med meg guttungen på senteret for å handle? Ja, ja...ha en fortreffelig lørdag, folkens! :o)



1 kommentar:

May sa...

Hu hei, hvor det går med bloggingen! Ville bare si at jeg nå har kjøpt meg symaskin. En ganske tøff Husqvarna med 34 sømmer. Nå lurer jeg på når og hvordan jeg skal bruke alle disse sømmene? Søm-kurs tas imot med takk!