fredag 20. februar 2009

Knotebuksa!!

Egentlig, skulle jeg bare sy en bukse til lillemor...men siden oppskriften er Svensk er det jo selvsagt en annen måte å sy på enn jeg har lært. Og du og du som jeg sliiiter!!!

Mønsteret:

Kommer sterkere tilbake...så langt har jeg kommet nå og jeg står bom fast!


Ja..så fikk jeg noen tips på Sykroken.net...så jeg sydde litt til....og DETTE ble da resultatet:

Hale er fint...men dette skulle IKKE være en karnevalsbukse ;)

Så var det ett lyst hode med nick Veronal som så at jeg hadde sydd i helt feil ende!! Altså motsatt av hva man skal sy...ko-ko. Så prøvde jeg å sy slik som hun sa og SE HER!

Sånn sydde jeg den sammen -til slutt: http://gekko-attsyengecko.blogspot.com/2008/06/att-sy-en-byxa.html

Men...jeg vet en lettere måte å gjøre det på, så jeg skal legge ut den når jeg får ånden over meg :)

Ingen kommentarer: