tirsdag 20. januar 2009

Det snør det snør...

....vel, det LAVER ned, i store mengder! Hvor kommer alt fra? Så siden det laver ned, så sitter jeg her inne i varmen og nyter noen timer med stillhet og ro. Vasker litt klær, og bretter litt klær. Etterpå tenkte jeg at jeg skulle rydde ut rommet til lillemor i håp om at jeg skal klare å la henne ligge i egen seng, på eget rom,  hele natta. Det er jo lov å håpe?? ;o)

De siste dagene har jeg sydd litt, det har blitt ett til bærenett med disneys Biler på, som skal brukes til å bære klærne til storebror hjem fra barnehagen på fredager. Det ble faktisk ganske så fint. Skal ta bilde av det i helgen. Så har jeg laget en bleiepose, den skal jeg ta bilde av når jeg har fått på skråbånd sånn som jeg vil. Det er ganske gøy å sy altså! Og på lørdag kommer mamma hit for å lære meg å sy barneklær, jeg gleder meg!!! De klærne skal jeg ta bilde av å legge ut så dere får se. Ja...det er på sykroken jeg "vanker" når jeg syr.

Tenkte jeg skulle prøve å scrappe litt i kveld - er en eeevighet å litt siden sist. Har jo så mange søte bilder av lillemor som så absolutt burde vært scrappet!

Nuja...av sted for å henge opp litt klær og sette på en ny vask :o)

Skal prøve å legge ut noen bilder av snøen etterpå.

Ingen kommentarer: