søndag 21. desember 2008

Tid for ettertanke

I år feirer vi jul, med ettertanke. Jeg har blitt påminnet hvor skjørt livet er, og har lovet meg selv å sette ekstra pris på familien denne jula. Man vet aldri når en av våre nærmeste forsvinner...

Så til noe som i alle fall gjør meg ganske så glad - i dag snur sola! Det er bare 3 dager igjen til julaften og vi er alle sunne og friske. Men rundt oss herjer omgangsyken for fult så jeg håper så indelig vi slipper unna denne gangen. Passer veldig dårlig med omgangsyken sånn rett før jul...for ikke å snakke om midt i jula!

Nå skal vi snart ut å handle inn varer til julaften som skal feires her hos oss. Storebror er hos Svigers og koste seg på teater i går. Gleder meg til å høre hvordan han opplevde det!

Snart jul, folkens! :o)

Ingen kommentarer: