onsdag 26. mars 2008

Ok, jeg ER for nysgjerrig...

...så nå har vi bestilt time for å få se babyen med 3D ultralyd. Mest fordi vi veldig gjerne vil oppleve å se babyen i 3D i magen, og litt fordi det tross alt hadde vært kos å se hva vi får. Er det gutt eller jente? Kan nok være vi får svar på tirsdag! Jeg gleder meg!

Nå har jeg såvidt kommet meg i gang med scrappingen igjen, og det er endelig gøy å holde på litt igjen. JA! Jeg har jo kjøpt meg bærbar PC, en HP 17" skjerm og 2 GB RAM. Men jeg har ikke fått testet den til scrapping enda, så den store PC testen gjenstår... ;)

Påsken har gått så fort, vi hadde noen flotte dager på hytta og det var vår i luften. Jeg sa VAR, ikke sant? For plutselig begynte det å snø, og først i dag kom sola tilbake...JEG VIL HA VÅR!
Det ble ikke bedre av at jeg hørte på radioen i dag at det i fjor på disse tider hadde vi ikke mindre en +14 grader i mars...sukk! Men, men jeg trøster meg med at hvis våren er dårlig, så er sjansen for en fin sommer større :)

Ingen kommentarer: