tirsdag 2. oktober 2007

Puh!

Ikke fult så sliten i dag, sola skinner og livet er i grunn ganske OK. Jeg prøver å scrappe litt for Lena, men det går ikke så veldig bra, scrappe given har fått seg en knekk - gitt! :(
Har du noen gode scrapperåd å komme med så kom med dem NÅÅÅÅÅ!

I mellomtiden sitter jeg her å drømmer om en etterlengtet ferie, som kommer snart!
Jeg skal på jentetur til ISLAND - hipp hipp hurra! Oh du store lykke!


Til min store forundring har jeg blitt utnevnt som en slags "reiseleder"...hmmm.
Ja, så jeg har da booket ett billig hotel til oss, og fått link til en resturant jentene ville spise på.
I morgen tenkte jeg at jeg skulle sende de en mail og reservere bord.
Men, jentene vil ut å RI - jeg mener RI!!! JEG til hest?? Det er visse ting jeg ikke begir meg ut på. Jeg og hester har aldri snakket samme språk - de kan ikke nordnorsk og jeg kan ikke wrisnk, så enkelt er det! Men, spa derimot - da snakker vi mer aktiviteter i min gate. Og som påtvunget "reiseleder" har jeg nå påberopt meg retten til å si NEI til hest og JA til SPA ;)
Så damer - det blir ikke noen ridetur, det blir en dag i Den Blå Lagune, etterfulgt av ett resturanbesøk, tenker jeg :D
Reiseplan kan jeg vel legge ut siden, for de av dere som ønsker litt info om våre planer på Island :D




ÅH, ja...scrappetørken løsna litt utpå kvelden. Her er dagens Layout (som du som ikke scrapper ville kalt for en albumside...)










2 kommentarer:

Johanna sa...

Jeg háper dere fár kjempe god tur til Island :-) Fár hápe vinden og regnet tar slutt mens dere er her, for de siste dagene har vært grusomme her :-/

Om jeg kan anbefale massasje i det Blá Lagune, det er helt herlig !!!
Har prövd det to ganger og herregud ......

Du má bestille time for dere !!

Skulle önske jeg kunne möte dere, men det fár bli en annen tid. Háper du gir deg litt tid til á besöke meg pá sykehuset för du reiser hjem igjen min kjære Solveig :-)

Gleder meg maaaaaaaaaaaaaaasse til á fá se deg igjen - det har blitt allllllllt for lenge siden sist ;-)

Klemmer fra det kalde Island brrrrr

Johanna

Lena sa...

Snuppa da! Skjønner du ikke at det er fantastisk med SPA (som forøvrig kommer fra SAUNA-PER-AGUA) ETTER en tur på hesteryggen??? *ler* Jeg tror n uansett at det ville ha vært en fab opplevelse, jeg da...
Ellers er jeg glad for å se en lo - håper ikke kittet var FOR vanskelig å lage noe av?
Du kan glede deg over Island, jeg sitter her og drømmer om Thailand nå jeg...
Kos.